ÁSZF

Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek



HIVATKOZÓ JOGSZABÁLYOK:
45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól:
http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1400045.KOR
2001. évi CVIII. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről:
http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=a0100108.tv

BEVEZETŐ:
A koktelruhaoutlet.hu domain név alatt található tartalom (továbbiakban: honlap, honlapunk, webáruház, webáruházunk, weshop, cégünk) tulajdonosa és üzemeltetője a JEELHAM Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság, cégjegyzékszám: 01 09 355078 (továbbiakban: JEELHAM Kft, mi, szolgáltató, webáruház tulajdonos, üzemeltető, vállalkozás, Jeelham).
Ezen dokumentum (továbbiakban: Általános szerződési és felhasználási feltételek, szerződési feltételek, felhasználási feltételek, ÁSZF, szerződés, felhasználási szerződés) tartalmazzák az Jeelham Kft. által üzemeltetett honlapokon regisztrált felhasználókra és a honlap látogatóira (továbbiakban: felhasználó, vásárló, megrendelő, vevő, látogató) vonatkozó szabályokat.

A felhasználási feltételekben foglaltakat a felhasználó regisztrációjával, a honlapra történő bejelentkezéssel, és a honlap egyéb funkcióinak használatával tudomásul veszi, elfogadja azokat és magára nézve kötelező érvényűnek tekinti.
Kérjük, amennyiben látogatója, vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános szerződési és felhasználási feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve!
A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken kezdeményezhetnek velünk kapcsolatfelvételt: jeelhamugyfelszolgalat@gmail.com

Tartalom
1. Üzemeltetői adatok
2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása
3. Rendelési és regisztrációs információk
4. A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
5. A megrendelt termék, szolgáltatás díjának fizetésének ismertetése
6. Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása
7. Panaszkezeléssel kapcsolatos információk, ügyfélszolgálat
8. Jótállási, garanciális információk, tudnivalók
9. Az elállási és felmondási jog
10. Kellékszavatosság és Termékszavatosság
11. Adatkezelési tájékoztatás
12. Záró rendelkezések



1. Üzemeltetői adatok
Cégnév: JEELHAM Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Rövidített cégnév: JEELHAM Kft.
Székhely és postacím: 1027 Budapest, Bem József utca 9. fsz.
Ügyvezető: Hambuch Jennifer Laura
Adószám: 14828218-1-13
Közösségi adószám: HU14828218
Cégjegyzék szám: 01 09 355078
Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-126085/2017.
Vezetve a Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága nyilvántartásában.
Elektronikus elérhetőség: jeelhamugyfelszolgalat@gmail.com
Honlap cím: www.koktelruhaoutlet.hu
Tárhely szolgáltató: Maxer Hosting Kft. (support@maxer.hu)
A szerződéskötés nyelve: magyar.

2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása
2.1 A megjelenített termékek és szolgáltatások kizárólag on-line, a honlapunkon keresztül rendelhetőek meg, vagy a jeelhamugyfelszolgalat@gmail.com e-mail címen. A termékekkel kapcsolatos minden lényeges információt a termékleírás tartalmaz, a Vásárlókat képgaléria segíti.
A termékek részben raktárkészletről elérhetők. Árukészletünket heti gyakorisággal frissítjük és a meglévő készlet, hiányzó méreteit folyamatosan pótoljuk. Amennyiben a kiválasztott termék raktárkészletről nem érhető el, emailben vagy telefonon értesítjük a Vásárlót a várható szállítási időpontról.
A kínált termékek és szolgáltatások az alábbiak szerint kategorizálhatóak:
ruházati termékek
• ékszerek, kiegészítő cikkek (óra, táska, egyéb divatcikkek)
• kereskedelmi közvetítői szolgáltatás
• szállítási és csomagkezelési szolgáltatás
• egyéb termékek
2.2 A termékekre és szolgáltatásokra vonatkozóan megjelenített árak bruttó árak.
A honlapunkon megvásárolható termékek és szolgáltatások díjai 0% ÁFA-t tartalmaznak. (cégünk alanyi adómentessége miatt)
A webáruházunkban közvetített megrendelésre kínált harmadik fél által forgalmazott termékekkel, illetve azok Magyarországra való behozatalával kapcsolatos adókért azonban üzemeltető nem vállal felelősséget.


3. Rendelési és regisztrációs információk
A vásárlás a honlapon csak regisztrációt követően, vagy azzal egyidejűleg lehetséges.
3.1 Regisztrációt a Jeelham Kft. által üzemeltetett www.koktelruhaoutlet.hu oldalon található webáruházban, a regisztrációs űrlapon kezdeményezhet.
3.2 Az itt található űrlapon a személyes adatok megadása önkéntes, de bizonyos adatok megadása nélkül nem tudjuk fogadni a regisztrációs kérelmet. Mi ezeket az adatokat bizalmasan kezeljük, a lentebb ismertetett adatkezelési tájékoztató alapján. A honlapunkra történő regisztrációval, és a honlapunk egyéb funkcióinak használatával a felhasználók elfogadják az említett adatkezelési tájékoztató feltételeit.
Felhasználó felel a regisztráció során adott adatok valóságáért és pontosságáért, a felhasználó által rendelkezésre bocsátott adatok valótlanságából és pontatlanságából eredő károkért a felhasználó felelős.
A JEELHAM Kft. fenntartja magának a jogot, hogy a regisztrációs kérelmet indoklás nélkül visszautasítsa. Továbbá, már korábban regisztrált felhasználók regisztrációjának előzetes értesítés és indoklás nélküli törlésére is fenntartjuk a jogot.
3.3 Amennyiben a felhasználó az adott honlapon bejelentkezik, vagy elkezdi használni az adott honlap egyéb szolgáltatásait, a honlap felhasználójává is válik, ezzel elfogadva és magára nézve kötelező érvényűnek tekintve az adott honlap Általános szerződési és felhasználási feltételeit. A szerződéskötés nyelve: magyar.
A felhasználóknak a regisztráció, rendelés során, kapcsolat felvételi űrlapon, vagy egyéb módon megadott e-mail címére a honlap használatával és szolgáltatásaink igénybevételével kapcsolatos, illetve mi és szerződött partnereink promóciós anyagaiból összeállított e-maileket küldhet az üzemeltető, ezt a felhasználók e-mail címük elküldésével elfogadják.
A hírlevél szolgáltatásról a későbbiekben leiratkozhatnak.
Rendelés
Az általunk megvásárlásra, illetve közvetített megrendelésre kínált termékek a koktelruhaoutlet.hu oldalon, és a webáruház további aloldalain, a termékoldalakon érhetőek el.
Promóció: a webáruházban az elérhető termékkínálaton kívül esetlegesen promóció keretében speciális – esetlegesen a vásárláshoz kötődő – feltételek mellett is kínálhatunk termékeket, szolgáltatásokat, vagy kedvezményeket, mely feltételeket a webáruházban jól láthatóan elérhetővé tesszük és ezen elérhetőség időtartama alatt jelen szerződés részét képezik.
A megvásárolni kívánt termékek a termékoldalakon a választott színben, méretben és mennyiségben helyezhetők a „kosárba”. A kosár tartalma a pénztárban https://www.koktelruhaoutlet.hu/kosar/ oldalon ellenőrizhető és módosítható a rendelés elküldése előtt.
A webáruházban kínált termékkínálat cégünk által eladásra kínált termékekből, valamint harmadik személyek által forgalmazott termékekből tevődik össze, mely utóbbiak vonatkozásában cégünk kereskedelmi közvetítői szolgáltatás nyújtását kínálja a felhasználó számára. Előbbiek készleten lévőként, utóbbiak pedig rendelésre külföldről érkezőként vannak megjelölve a felhasználó számára a termék oldalán és kosárba helyezve a kosárban is jól látható módon a körülbelüli várható szállítási idő feltüntetése mellett.A kereskedelmi közvetítői szolgáltatásunk keretében cégünk a szolgáltatás díjának fejében a terméket a felhasználó számára a harmadik féltől megrendeli és a felhasználó által részünkre bocsátott pénzösszegből kifizeti, amennyiben felhasználó a rendeléskor számára elektronikus formában eljuttatott díjbekérő alapján, az abban meghatározott módon és határidőn belül a bekért pénzt cégünk számára eljuttatja. Ezen szolgáltatásunk nem foglalja magában a termék adás-vételével kapcsolatos további folyamatok koordinálását, ügyintézését (nyomkövetés, esetleges vámkezelés, panasz ügyintézés, stb.), azokért, valamint a termék tulajdonságaiért nem vállalunk felelősséget. A szolgáltatás díjának számítási módja: a termék webáruházunkban meghirdetett, illetve a díjbekérőn (rendelés visszaigazolásban) szereplő ára mínusz a termék forgalmazójának a felhasználó nevében a termékért kifizetett összeg és a fizetéssel kapcsolatos esetleges pénzintézetek által felszámított tranzakciós díjak. Felhasználó tudomásul veszi, hogy az ily módon (cégünk közvetítése révén közte és harmadik fél között) létrejövő vásárlása révén a törvény szerint esetlegesen (például bizonyos esetekben áru Magyarországra történő behozatalával kapcsolatosan) adó (vám, áfa) megfizetésére kötelezett, mely adókat az általunk bekért díj nem tartalmazza, és azok megfizetéséért cégünk semmilyen módon nem tehető felelőssé.
Szállítási / fizetési mód kiválasztása. Itt jelezheti, hogy milyen módon szeretne fizetni, és egyúttal szállítási és csomagkezelési szolgáltatásunkat is igénybe kívánja venni. A szállítási és csomagkezelési szolgáltatás a megrendelt termékek a vásárló általi címre történő eljuttatásával kapcsolatban felmerülő adminisztrációs, pénzügyi és fizikai folyamatok lebonyolítását jelenti (például, de nem kizárólag: csomagolás, kiszállíttatás). Ezen szolgáltatás díja (a továbbiakban szállítási díj, vagy szállítási és csomagkezelési díj) automatikusan megjelenik, a fizetendő összeg újrakalkulálódik. Kérjük, vegye figyelembe, hogy szállítási és csomagkezelési szolgáltatás választásának hiányában a többi termékre vonatkozó megrendelést sem áll módunkban teljesíteni!
a. Amennyiben a felhasználó be van jelentkezve, megjelennek a számlázási és szállítási adatai, melyek pontosságáért és hitelességéért felelős. A megjegyzés mező is megjelenik, ide írhatja be ha a szállítással kapcsolatos fontos közlendője van, például ha az előbb megjelenített szállítási adatok nem helytállóak.

b. Amennyiben nincs bejelentkezve, lehetősége nyílik bejelentkezni vagy a rendelés elküldésekor a szükséges adatokat megadni, ezzel egyidejűleg regisztrálva magát.
A rendelési űrlap elküldésével, például a “megrendelés”, vagy a “regisztráció és megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését. Ezzel a felhasználó kötelező érvényű ajánlatot tesz a kosárban található termékek, szolgáltatások és a szállítási és csomagkezelési szolgáltatás megvételére, elfogadja továbbá az esetleges promóció feltételeit. Az ajánlat részünkről történő elfogadása esetén a leadott megrendelés közte és a Jeelham Kft. között a termékekre vonatkozó adás-vételi, illetve a rendelésre külföldről érkezőként jelölt termékek esetében kereskedelmi közvetítői szolgáltatásra vonatkozó szerződés és a szállítási és csomagkezelési szolgáltatás nyújtására irányuló szerződések létesülnek, ezáltal a létrejött szerződések tekintetében fizetési kötelezettsége keletkezik. Ezen szerződések elektronikus formában jönnek létre, papír alapon nem hozzáférhetőek. A megrendelés leadásával a felhasználó kinyilatkoztatja arra vonatkozó kérését is, hogy a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződések teljesítését azonnal kezdjük meg, tudomásul veszi továbbá, hogy ezen szerződésekben foglalt szolgáltatásokat a szolgáltató (JEELHAM Kft.) a megrendelés visszaigazolásakor elkezdheti teljesíteni.
Az elfogadott megrendelés elküldését követően felhasználó üzemeltetőtől visszaigazolást kap e-mailben a megrendelés fő adataival.


4. A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
A megrendelés leadására bármikor lehetőség van, de lehetséges, hogy a rendelés csak később kerül feldolgozásra. Ügyfél szolgálatunk legkésőbb a rendelés leadásától számított 48 órán belül visszaigazoló értesítőt küld elektronikus úton. Amennyiben 48 órán belül nem érkezik meg a vevőhöz úgy a vevő mentesül az ajánlati kötöttség alól. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő megérkezettnek, amikor az a másik fél számára hozzáférhetővé válik.
Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól, vagy előre utalásos fizetés választása esetén, a fizetendő összeg megérkezésének visszaigazolásától számított 8 munkanap. Amennyiben ennél a határidőnél hosszabb szállítási idő van megjelölve a termék oldalán, úgy az tekintendő irányadónak.
A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges termékleírásokban lévő hibás információkért.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében.


5. A megrendelt termék, szolgáltatás díjának fizetésének ismertetése
Webáruházunkban a felhasználó a banki előre utalásos fizetési mód mellett, bankkártyás fizetés: barion, utánvétes fizetési mód is választható.
Utánvétes fizetési mód esetén a megrendelt terméket a küldemény átvételekor a futárnak kell kifizetni.
A termék kifizetésével kapcsolatban a vásárló érdekkörében felmerülő összes költséget, – különösen de nem kizárólag a tranzakciós illetéket – minden esetben a vásárlónak kell viselnie.
A számlát vagy a küldemény tartalmazza papírra nyomtatott formában, vagy elektronikus úton elérhetővé tesszük a vásárló számára.

A termék megrendelése kizárólag online lehetséges azonban a termék átvételére és a már megrendelt és kifizetett termék cseréjére személyes is van lehetőség: budapesti bemutatótermünkben. (1052 Budapest, Váci utca 18. sz alatt) Helyszíni fizetésre nincs lehetőség, a terméket előre kifizetett esetben tudjuk átadni.

5.a. Személyes termék átvétel és csere módja: előzetes írásos (jeelhamugyfelszolgalat@gmail.com) vagy telefonos egyeztetés alapján történik a személyes termék csere vagy új termék esetén, az áruátvétel.


6. Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása
6.1 Webáruházunk megrendeléseinek házhoz szállítását MPL futárszolgálat teljesíti vagy PostaPonton és Csomagautomatán keresztül is átvehetőek a megrendelt termékek. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. A termék leírásnál a kiszállítási határidő megjelölésre kerül. A szállítási határidő változtatási jogát cégünk fenntartja, tekintettel arra, hogy a termék gyártási folyamatát harmadik fél végzi. A késedelmes szállításról a webshop írásban értesíti az ügyfelet az újabb kiszállítási határidőről.
6.2 Szállítási díjaink (a szállítási és csomagkezelési szolgáltatás díjai)

6.3  Kiszállítási idő: a fizetési módtól függően (megjegyzés: banki utalás esetén csak a megrendelt termék összegének beérkezését követően kezdjük meg a kiszállítást) minden termék esetében a termék adatlapon jelöljük. A termék cseréje esetén a megrendelőt terheli a cseretermék ( választott új méret vagy  termék)  ismételt kiszállítási költsége és a cserélni kívánt termék  (eredetileg megrendelt, kiszállított termék) visszaküldésének díja is.


7. Panaszkezeléssel kapcsolatos információk, ügyfélszolgálat
7.1. Vásárló a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait (panaszait) az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Levelezési cím: 1027 Budapest, Bem József utca 9. fsz.
E-mail cím: jeelhamugyfelszolgalat@gmail.com

Részletes tájékoztatás a Garancia menüpont alatt.
7.2. Ha a szóbeli (telefonos) panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, vagy a panasz jellege indokolja a Szolgáltató felveszi a futárszolgálattal a kapcsolatot, valamint az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

7.3. A szolgáltató a fogyasztó panaszáról minden esetben jegyzőkönyvet vesz fel, melyet utólag az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint a panaszra adott válasszal együtt küld meg a fogyasztó részére.

7.4. A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja (postára adja). A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Vásárlót.

7.5. Amennyiben a Szolgáltató és Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a vásárló számára:
Eljárást indíthat a Járási Hivatalok fogyasztóvédelmi egységeinél:
A Hivatalok fogyasztóvédelmi tárgyú jogszabálysértések esetén kereshetők fel érdemben. Ilyennek pl.: ha a szolgáltató, kereskedő nem ad választ a fogyasztó panaszára, megtéveszti a fogyasztót, vagy egyéb jogsértést követ el. Nem tartozik a fogyasztóvédelmi hatóság illetékességi körébe a fogyasztó és a kereskedő közötti vitás kérdés rendezése (például, hogy az adott lábbelit cseréljék, vagy a vételárat fizessék vissza) Járási Hivatalok elérhetőségei: www.jarasinfo.gov.hu

Békéltető testület eljárását kezdeményezheti:
Az ingyenes békéltető eljárást a fogyasztó a lakhelye, tartózkodási helye, vagy a vásárlás helye szerint illetékes megyei kereskedelmi kamarák mellett működő Testületeknél kezdeményezheti a fogyasztó ha, úgy érzi, hogy a kereskedő vagy szolgáltató a szerződéses kötelezettségeit nem, vagy nem megfelelően teljesíti. A fogyasztónak minőségi kifogással kapcsolatos vitáját kifejezetten érdemes a Békéltető Testületeknél kezelnie, hiszen a fogyasztóvédelmi hatósággal szemben ebben a kérdésben a Testületek illetékesek. A  Jeelham Kft. -t a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. A testületek elérhetősége: www.bekeltetes.hu

Cégünk székhelye szerinti illetékes békéltető testület levelezési címe:

Pest Megyei Békéltető Testület címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240. Telefonszáma: +36-1-269-0703
Levelezési címe: Pest Megyei Békéltető Testület 1364 Budapest, Pf.: 81.
Weboldala a www.panaszrendezes.hu internetes címen érhető el.

Online vitarendezési eljárást kezdeményezhet:
524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződést kötők között fogyasztói jogvita esetén mind a fogyasztók, mind a kereskedők számára igénybe vehető. Az online vitarendezési platformot az Európai Bizottság rendszerében való regisztrációt követően az alábbi linken érhető el: http://ec.europa.eu/odr

Bírósági eljárást kezdeményezhet

7.6. Az Innovációs és Technológiai Minisztérium fogyasztóvédelmi tájékoztatója az internetes vásárlásokkal kapcsolatos legfontosabb tudnivalókról az alábbi linken érhető el. (http://www.fogyasztovedelem.kormany.hu/)

A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrizzük.
Levél, e-mail, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is be lehet nyújtani a panaszt, amely lehetővé teszi számunkra az adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.


8. Jótállási, garanciális információk, tudnivalók
Garanciát, szavatosságot termékeinkre a hatályos vonatkozó jogszabályokban kötelezően előírtakon felül nem vállalunk. A harmadik személyek által forgalmazott, általunk közvetített megrendelés alapján vásárolt termékekre és szolgáltatásokra vonatkozóan cégünk nem vállal felelősséget.


9. Elállási, felmondási jog és termékcsere
Részletes tájékoztatás a Garancia menüpont alatt.
9.1. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló, 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet szabályozása értelmében a Polgári Törvénykönyvben meghatározott fogyasztót az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén 14 napon belül a rendeletben meghatározott feltételek szerinti indokolás nélküli elállási jog illeti meg.
9.2. A Vásárló az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.
9.3. A Vásárló az elállási vagy felmondási jogát a 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet 2. mellékletében található nyilatkozat-minta felhasználásával, vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja.
9.4. A fogyasztót a szerződés megkötése előtt megilleti az ajánlat visszavonásának joga, ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti.

9.5. Ha a fogyasztó a feltételeknek megfelelően eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul – de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül – visszaküldeni a következő bekezdésben részletezett címre és módon. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi. Az elállási jog gyakorlása esetén a termék(ek) visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie.

9.6. A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. Nem felel a fogyasztó az értékcsökkenésért, ha a vállalkozás a fogyasztót megillető elállási és felmondási jogról szóló tájékoztatási kötelezettségének nem tett eleget.

9.7. A fogyasztó nem gyakorolhatja elállási vagy felmondási jogát a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti, illetve termék adásvételére vonatkozó szerződés esetén olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. A fogyasztó köteles megtéríteni a vállalkozás ésszerű költségeit, ha a teljesítés megkezdését követően gyakorolja a felmondási jogát.
9.8. A fogyasztó elállása esetén a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül köteles visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is, a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon.

A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján a vállalkozás a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.

9.9. Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.

9.10. A vállalkozás mindaddig visszatarthatja a vételár visszafizetését, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Nem illeti meg a vállalkozást a visszatartás joga, ha vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza.

9.11. A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (Például, hogy bizonyítani tudjuk, hogy a visszaküldött terméket viselte az ügyfél, sérült, címkéje eltávolítva, gyűrött vagy piszkos vagy hiányos volt. Újbóli eladásra alkalmatlanná vált a termék).

9.12. A csere esetén jóváírt, vagy visszatérítendő összeg minden esetben a feltételeknek megfelelően hozzánk visszaküldött termék(ek) számlán szereplő értékének a termék(ek) jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő esetleges értékcsökkenéssel csökkentett értéke.

3.13.

AKCIÓ! 2023 Szeptember 30-ig minden termékünkre a kiszállítás ingyenes*! 

*Ingyenes kiszállítás a termékcserére és a megvásárolt termék visszaküldése (elállás, termék árának visszatérítése) esetén nem érvényes. A vásárlástól való elállás, pénz visszafizetés esetén a szállítási költséget felszámítjuk a visszatérítendő vásárlási összegből.

9.13. A termék(ek) visszaküldésének és – csere esetén – az újonnan választott termék(ek) szállítási/csomagolási költségét is a vásárló állja.
9.14 Amennyiben a vásárló olyan termék(ek)et küld vissza hozzánk, amely(ek) nem felel(nek) meg az eddig tárgyalt feltételeknek, nem áll módunkban sem a terméket cserélni, sem az árát visszatéríteni, sem a visszaküldött terméket saját költségünkön újra visszaküldeni a vásárlónak.
9.15 Amennyiben a vásárló ingyenes, vagy kedvezményes szállítási díjban, vagy egyéb kedvezményben részesült, abból kifolyólag, hogy a megadott értékhatár feletti értékű termék(ek)et rendelt, és ezen rendelés részét képező termék vásárlásától eláll, és ezáltal nem teljesíti a kedvezményre való jogosultság feltételeit, tehát a megtartott, vissza nem küldött termék(ek) értéke már nem éri el a kedvezményre jogosító értékhatárt, úgy a vásárló adott rendelése már nem jogosult a kedvezményre. Ez esetben az igénybe vett szállítási módhoz tartozó kedvezményes és a kedvezmény nélküli szállítási díj közötti különbséget, illetve a megrendeléskor alkalmazott kedvezményt a vásárló köteles megtéríteni, azaz a szállítási díjak különbségével, illetve a megrendeléskor alkalmazott kedvezmény mértékével csökkentett vételárat fogjuk számára visszaküldeni vagy beszámítani. Promóció keretében kedvezményesen (akár ingyenesen) a vásárló részére juttatott – és eredeti állapotában részünkre vissza nem szolgáltatott – termék, vagy szolgáltatás esetén a kedvezmény pénzbeli összegét a termék vagy szolgáltatás a promóció feltételeiben meghatározott értékét, vagy annak hiányában a piaci értékét alapul véve állapítjuk meg.
9.16. Csere esetén – amennyiben a visszaküldött termék(ek) megfelel(nek) a visszaküldés feltételeinek – a webáruházunkban elérhető ruhák közül választhat cseretermék(ek)et.
Juttassa vissza 14 napon belül a kifogásolt termék(ek)et, jelezze, hogy cserét kér, majd úgy mint egy normál megrendelés esetén, rendelje meg a kívánt cseretermék(ek)et és a megrendelés megjegyzés rovatában tüntesse fel, hogy “csere”, továbbá tüntesse fel az eredeti megrendelés azonosítóját, vagy a visszaküldött számla sorszámát, hogy be tudjuk azonosítani.
A visszaküldött termék(ek) vételára és az újonnan választott ruha/ruhák értéke + szállítási díja közötti különbséget utánvét formájában a cseretermék(ek) átvételekor kell megtérítenie.

Fazon- és méretegyeztetésre munkatársunkkal van lehetősége a cseretermék kiszállítása előtt.   Abban az esetben ha nem biztos a cseretermék megrendelésében, kérje munkatársunktól a személyes átvétel/ruhapróba lehetőségét. A csereterméket nem cseréljük újabb ruhára.

A vételárat a csereterméknél nem fizetjük vissza.


10. Kellékszavatosság, Termékszavatosság
Kellékszavatosság

10.1. A hatályos jogszabályok értelmében a vásárlót minőségi kifogás esetén kellékszavatossági jog illeti meg. Fogyasztó esetében a kellékszavatosság ideje 2 év, mely két részből áll:

az első 6 hónapban vélelmezni kell, hogy a termék hibája már az értékesítéskor (gyártáskor) fennállt, így az Eladót terheli annak a bizonyítása, hogy a termék értékesítésekor hibás volt. Amennyiben az szükséges az Eladó költségén történik a termék vizsgálata
a következő 18 hónapban a fogyasztót terheli – saját költségén – annak bizonyítása, hogy a termék hibája már értékesítéskor (gyártáskor) fennállt (pl.: szakvélemény készíttetésével).

10.2. A vásárló a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a Szolgáltatóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a vásárló felelős.

10.3. Minőségi kifogás esetén a vásárló elsősorban a termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A Szolgáltató, ha az igény teljesítése lehetetlen, vagy a vállalkozás számára – a másik igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget okozna, akkor az eset összes körülményét mérlegelve a vállalkozás a csereigény helyett választhatja a javítást.

10.4. Amennyiben a Szolgáltató a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy a Vásárló igényének nem tud megfelelő határidőben eleget tenni, úgy a Vásárló – egyeztetést követően – kijavíthatja, vagy kijavíttathatja a hibás terméket a Szolgáltató költségére. A szakszerűtlen javításból eredő károkért a Szolgáltató nem köteles felelősséget vállalni.

10.5. Ha a Szolgáltató a javítást/kicserélést nem vállalta, vagy nem tudta teljesíteni, akkor a Vásárló – választása szerint – arányos árleszállítást kérhet, vagy elállhat a szerződéstől, tehát visszakérheti a termék vételárát.

10.6. Javítás esetén – a kicserélt/javított rész tekintetében – a szavatossági idő annyival meghosszabbodik, amennyi ideig a Vásárló a terméket nem tudta használni. A kicserélt termék, vagy a termék egy kicserélt része tekintetében a szavatosság újraindul a kicserélést követően.

Termékszavatosság

10.7. A vásárolt termék hibája esetén a vásárló – választása szerint – kellékszavatossági jogát vagy az e pont szerinti termékszavatossági igényt érvényesíthet.

10.8. A vásárló termékszavatossági igényként kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

10.9. A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

10.10. A termékszavatossági igény a termékgyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesíthető. E határidő elteltével a vásárló e jogosultságát elveszti. A gyártót a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár.

10.11. A vásárló a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval illetve a Szolgáltatóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a vásárló felelős.

10.12. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a vásárlónak kell bizonyítani.

10.13. A gyártó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha az alábbiak közül egy fennállását bizonyítani tudja:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

10.14. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a vásárló a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti


11. Adatkezelési tájékoztatás
11.1. Ez az adatkezelési tájékoztatás tartalmazza a Jeelham Kft. felhasználóinak személyes adatai védelmére vonatkozó szabályokat és alapelveinket, amelyeket az adatok beérkezésétől kezdve alkalmazni fogunk rajtuk.
Az üzemeltető számára alapvető cél a látogatók személyes adatainak védelme, ezért azokat bizalmasan kezeli. A felhasználók adatainak a kezelése a hatályos jogszabályok szerint történik.
A webáruház használata során a Jeelham Kft. a részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat tehát bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az a megrendelés teljesítéséhez szükséges (Pl.: Futárszolgálat, posta), illetve kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben hatósági megkeresés esetén, adott hatóság felé.
Továbbá, kivételt képez az előző szabály alól, a felhasználók által megadott felhasználónév. Ezt esetlegesen közzétehetjük a honlapon, például, ha a felhasználó véleményt, vagy kérdést ír egy termékről. Ilyen esetekben a felhasználó azt is elfogadja, hogy az általa a honlapon speciálisan e célra kialakított funkciókon keresztül (kérdés feltevő űrlap, véleményküldő űrlap) az üzemeltetőnek küldött tartalmat üzemeltető szintén közzétegye (a webáruház oldalain belül és azon kívül is), felhasználja, módosítsa, másolja, terjeszthesse. A felhasználó ezen irományai nem minősülnek a felhasználó szellemi termékeinek, velük kapcsolatban a felhasználó üzemeltetővel szemben semmilyen követelést nem támaszthat.
11.2. A regisztrációnál megadott jelszó védelme és harmadik fél számára való ki nem szolgáltatása a felhasználó felelőssége és érdeke is, ezért a felhasználó vállalja annak titkosan való kezelését. Amennyiben a felhasználó adatai, például jelszava annak felhasználó által hanyag kezelése miatt harmadik fél számára ismertté válik, a Jeelham Kft. az ebből adódó esetleges felhasználót ért károkért semmilyen felelősséget nem vállal.
11.3. A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb.). Ezen adatokat a Jeelham Kft. kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére.
11.4. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Jeelham Kft. a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek.
11.5. A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a Jeelham Kft. bizalmasan kezeli, a leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. A hírlevelekben a Jeelham Kft. és szerződött partnerei promóciós anyagaiból összeállított üzletszerzés céljából küldött anyagokat küldünk a felhasználó által megadott e-mail címre.
Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az jeelhamugyfelszolgalat@gmail.com e-mail címen.


12. Záró rendelkezések
12.1. A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről (Ptk.), a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az Információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. Törvény rendelkezései az irányadók.
12.2. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából Vevő eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél. A békéltető testületek illetékességi területe a megyei kereskedelmi és iparkamarák illetékességi területéhez igazodik (2008. évi XLII. törvény 20.§ (5) bekezdés).
A Pest Megyei Békéltető Testület címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240. Telefonszáma: +36-1-269-0703. Levelezési címe: Pest Megyei Békéltető Testület 1364 Budapest, Pf.: 81. Weboldala a panaszrendezes.hu internetes címen érhető el.
A vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében a békéltető testületi eljárást igénybe veszi, és a vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.
12.3. A Megrendelő a panaszát benyújthatja az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platformon keresztül is, melynek internetes elérhetőségei a következők:
Webcím: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU
• E-mail cím: onlinevita@bkik.hu
– egyéb elérhetőségek
• Testület: BKIK (Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara)
• Cím: 1016 Budapest, Krisztina körút 99.
• Telefonszám: 06-1/488-2033
12.4. A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével, vagy más funkciók használatával elfogadja a Jeelham Kft. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit. Jelen általános szerződési feltételek dokumentum nyomtatóbarát és letölthető. Az üzemeltető magára nézve is kötelezőnek ismeri el jelen szerződés rá vonatkozó tartalmát.
Budapest, 2019. október 1.

Print Friendly, PDF & Email
0
    0
    Kosaram
    Üres a kosárVissza a webshophoz
      Calculate Szállítás
      Kupon érvényesítése