Garancia

Jótállási, garanciális információk, tudnivalók

Célunk, hogy az Ön által megrendelt termékkel maximálisan elégedett legyen. Ha bármilyen okból kifolyólag mégsem felel meg Önnek a ruha, két lehetőség közül tud választani:

Cseregarancia: Cserét kérhet bármilyen más termékre webáruházunkból *árkompenzációval.
*Ha a megvásárolt terméknél olcsóbbra esik a választása, az árkülönbözetet visszafizetjük Önnek. Kérjük a terméket számlával és a kitöltött csere igénylő nyomtatvánnyal küldje vissza nekünk. Ha a jelen terméknék drágább terméket választ, az árkülönbséget utalással vagy az kiszállításnál utánvéttel fizetheti. Az árkülönbözetről számlát állítunk ki Önnek.

Termék csere ügyintézése 2 lépésben:
Árucserét a termékre a csomag kézhezvételétől számított 14 naptári napig igényelhet.

A csereigényét e-mailben: koktelruhaoutlet@gmail.com jelezze felénk.
* Az árucseréhez letölthető formanyomtatvány ITT:  Árucsere – Visszáru MINTA
1. Kérjük,  adja fel a csomagot postán ajánlva címünkre – Jeelham Kft – 1052 Budapest, Váci utca 18. (Utánvétesen feladott csomagokat nem áll módunkban átvenni.)
A feladott csomagban legyen benne: a cserélni kívánt, megvásárolt ruha saját csomagolásában, címkével, a számla és a kitöltött árucsere nyomtatvány.
(Kimosott, hordott, eltávolított címkés terméket, ami bizonyítottan a csomag átvétele után sérült, koszolódott, gyűrött ruhákat nem áll módunkban visszavenni. Minden terméket alaposan átvizsgálunk kiküldés előtt és gondosan becsomagoljuk.)
2. A csereterméket  3-5 munkanapon belül elküldjük Önnek, (raktárkészleten lévő termék esetében) a postai költségek a vásárlót terhelik, egyedi esetekben a szolgáltatót. Abban az esetben, ha az Ön által kiválasztott csere termék nincs raktárkészleten, egyeztettjük Önnel, hogy az Ön által kiválasztott cseretermék szállítási határideje mikorra várható. Az egyeztetés emailben vagy telefonon történik, melyről visszaigazolást küldünk Önnek.
* Kizárólag a címünkre kiküldött csomagot vesszük át! Postapontra, Postára küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni, ezek visszakerülnek a feladóhoz. Utánvétes csomagot nem veszünk át. Kérjük azt fenti címünkre ajánlva feladni.

Vásárlási összeg visszafizetési garancia:
Garanciát, szavatosságot termékeinkre a hatályos vonatkozó jogszabályokban kötelezően előírtakon felül nem vállalunk. A harmadik személyek által forgalmazott, általunk közvetített megrendelés alapján vásárolt termékekre és szolgáltatásokra vonatkozóan cégünk nem vállal felelősséget.
Visszafizetést a termékre csomag kézhezvételétől számított 14 naptári napig igényelhet. A visszafizetési igényét e-mailben: koktelruhaoutlet@gmail.com  felénk.

Visszafizetési garancia ügyintézése 2 lépésben:
1. Kérjük, adja fel a csomagot ajánlva címünkre  a Magyar Postán – Jeelham Kft – 1052 Budapest, Váci utca 18. A csomagot minden esetben utánkövethető ragszámmal (ajánlva)  adja fel, hogy a csomag útját Ön is és mi is követni tudjuk. A cégünkhöz beérkezett visszárú csomag átvételéről haladéktalanul tájékoztatjuk Önt. GLS és más futárszolgálatokat fogadni nem tudunk, mert a webshop munkatársai home office jelleggel dolgoznak.
A feladott dobozban legyen benne a ruha saját csomagolásában, címkéivel, a számla és az elállási nyilatkozat.
(Kimosott, hordott, eltávolított címkés terméket és bizonyítottan a csomag átvétel után sérült, koszolódott, gyűrött ruhákat nem áll módunkban visszavenni. Minden terméket alaposan átvizsgálunk kiküldés előtt, gondosan becsomagoljuk.)
* A VISSZAUTALÁSI GARANCIÁT KIZÁRÓLAG SZÁMLA,  ELÁLLÁSI NYILATKOZAT  ÉS A KIFOGÁSTALAN ÁLLAPOTBAN VISSZAKÜLDÖTT TERMÉK ELLENÉBEN KÉRHET!
A kellemetlenségek elkerülése végett és a gyors ügyintézés érdekében, kérjük, hogy a feladott csomagban küldje el a szükséges nyomtatványokat.  Az elállási nyilatkozatra kérjük írja rá a kedvezményezett nevét és bankszámlaszámát,  ahova visszautalhatjuk az összeget.
2. A címünkre visszaküldött terméket megvizsgáljuk és amennyiben a visszaküldött termék kifogástalan állapotú, az Ön által visszaküldött elállási nyilatkozaton szereplő bankszámlaszámra a termék árát 14 munkanapon belül visszatérítjük.
A termék árának visszatérítéséhez letölthető formanyomtatvány ITT:  Elállási nyilatkozat – MINTA

Elállási nyilatkozat hiányában a visszatérítési garancia nem érvényesíthető. A pénzvisszafizetési garancia érvényesítésekor az Önnek kiállított számlát sztornózzuk, melynek nélkülözhetetlen melléklete az Ön elállási nyilatkozata.

Kizárólag a címünkre kiküldött csomagot vesszük át! Postapontra, Postára küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni, ezek visszakerülnek a feladóhoz.
Utánvétes, portósan visszaküldött csomagot nem veszünk át. Kérjük, a csomagot fenti címünkre ajánlva, utánkövetető módon feladni szíveskedjenek.

POSTAI KÖLTSÉGEK ELSZÁMOLÁSA: Csak a visszaküldött ruha árát fizetjük ki, a postai költségeket nem.


Az elállási és felmondási jog ismertetése

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet szabályozása értelmében a Polgári Törvénykönyvben meghatározott fogyasztót az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén tizennégy napon belül a rendeletben meghatározott feltételek szerinti indokolás nélküli elállási jog illeti meg.

Olyan üzlethelyiségen kívül kötött és távollévők között kötött szerződés esetén, amely szolgáltatás nyújtására irányul, ha a fogyasztó arra vonatkozó kérését kifejezetten közölte, hogy a vállalkozás a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés teljesítését már a szerződés megkötésének napjától számított tizennégy napon belül kezdje meg, és a teljesítés megkezdődött, a fogyasztót az előzőekben meghatározott határidőn belül indokolás nélküli felmondási jog illeti meg.

Jelen tájékoztató hiányában az elállási határidő tizenkét hónappal meghosszabbodik.
A fogyasztó az elállási vagy felmondási jogát a 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet 2. mellékletében található nyilatkozat-minta felhasználásával, vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja.

Ha a fogyasztó a feltételeknek megfelelően eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul visszaküldeni a következő bekezdésben részletezett címre és módon. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi. Az elállási jog gyakorlása esetén a termék(ek) visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie.

A fogyasztó felel a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért. A fogyasztó nem gyakorolhatja elállási vagy felmondási jogát a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti, illetve termék adásvételére vonatkozó szerződés esetén olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. A fogyasztó köteles megtéríteni a vállalkozás ésszerű költségeit, ha a teljesítés megkezdését követően gyakorolja a felmondási jogát.


Elállási és felmondási jog gyakorlásának menetéről szóló részletes tájékoztató

Amennyiben a vásárlót a fentiek alapján adott szerződéstől való elállási vagy felmondási jog illeti meg és élni szeretne ezen jogával, azt a 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet 2. mellékletében található nyilatkozat-mintával, vagy más formátumú de egyértelmű, a szerződés, a visszaküldött termék(ek) és a fogyasztó hiteles beazonosítását lehetővé tevő, az elállási vagy felmondási szándékot kinyilvánító írásbeli nyilatkozatának és vele az elállással érintett termék adás-vételét igazoló eredeti számlát üzemeltető (Jeelham Kft) számára a telephelyére (1052 Budapest, Váci utca 18.) a termék átvételtől számított 14 napon belül való eljuttatásának útján gyakorolhatja. Ezt megteheti a visszaküldött terméket tartalmazó küldeménybe helyezve is.

Az elállás gyakorlásakor a vásárló köteles a termék(ek)et az eredeti állapotban haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszaküldeni üzemeltető székhelyére postai úton ajánlott küldeményként, vagy futárszolgálat segítségével cégünk székhelyének címére. A termék visszaküldésével párhuzamosan, írásban is (levélben vagy emailben) köteles a vásárló az elállási jogát érvényesíteni.  Email cím:koktelruhaoutlet@gmail.com. Egyéb módon, vagy a vállalkozás székhelyén kívüli címre küldött csomagok átvételét nem garantáljuk. A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a vásárlót terhelik, a portósan vagy utánvéttel küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni.  A termék cseréje esetén a megrendelőt terheli a cseretermék ( választott új méret vagy  termék)  ismételt kiszállítási költsége és a cserélni kívánt termék  (eredetileg megrendelt, kiszállított termék) visszaküldésének díja is.

Hordott, használt, sérült, gyűrött, szagos, bepiszkolt vagy az eredeti új állapottól bármilyen más ok miatt eltérő állapotú ruhát, ruházati terméket, lábbelit, egyéb terméket nem áll módunkban visszavenni!

Továbbá egészségügyi okokból fehérneműt, fürdőruhát, alsóruházati termékeket szintén nem áll módunkban cserélni, visszavenni.

A termék csomagolásának és egyéb tartozékainak sérült vagy hiányos állapotban való visszaküldése esetén az ebből adódó kárt, költséget felszámoljuk a vásárlónak.

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (Például, hogy bizonyítani tudjuk, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt).

A fentiek alapján cégünk által teljesített szolgáltatás esetén a vásárló már nem gyakorolhatja az elállási vagy felmondási jogot, így például a rendelésre külföldről érkező termékek esetén, melyeknél üzemeltető csupán közvetítői szolgáltatást nyújt.

A csere esetén jóváírt, vagy visszatérítendő összeg minden esetben a feltételeknek megfelelően hozzánk visszaküldött termék(ek) számlán szereplő értékének a termék(ek) jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő esetleges értékcsökkenéssel csökkentett értéke. A teljesített szállítási és egyéb szolgáltatások eredeti díját nem áll módunkban a vásárlónak megtéríteni.

A termék(ek) visszaküldésének és – csere esetén – az újonnan választott termék(ek) szállítási/csomagolási költségét is a vásárló állja.

Amennyiben a vásárló olyan termék(ek)et küld vissza hozzánk, amely(ek) nem felel(nek) meg az eddig tárgyalt feltételeknek, illetve az elállási nyilatkozat vagy az eredeti számla hiányában nem áll módunkban sem a terméket cserélni, sem az árát visszatéríteni, sem a visszaküldött terméket saját költségünkön újra visszaküldeni a vásárlónak.

Amennyiben a vásárló ingyenes, vagy kedvezményes szállítási díjban, vagy egyéb kedvezményben részesült, abból kifolyólag, hogy a megadott értékhatár feletti értékű termék(ek)et rendelt, és ezen rendelés részét képező termék vásárlásától eláll, és ezáltal nem teljesíti a kedvezményre való jogosultság feltételeit, tehát a megtartott, vissza nem küldött termék(ek) értéke már nem éri el a kedvezményre jogosító értékhatárt, úgy a vásárló adott rendelése már nem jogosult a kedvezményre. Ez esetben az igénybe vett szállítási módhoz tartozó kedvezményes és a kedvezmény nélküli szállítási díj közötti különbséget, illetve a megrendeléskor alkalmazott kedvezményt a vásárló köteles megtéríteni, azaz a szállítási díjak különbségével, illetve a megrendeléskor alkalmazott kedvezmény mértékével csökkentett vételárat fogjuk számára visszaküldeni vagy beszámítani. Promóció keretében kedvezményesen (akár ingyenesen) a vásárló részére juttatott – és eredeti állapotában részünkre vissza nem szolgáltatott – termék, vagy szolgáltatás esetén a kedvezmény pénzbeli összegét a termék vagy szolgáltatás a promóció feltételeiben meghatározott értékét, vagy annak hiányában a piaci értékét alapul véve állapítjuk meg.

Az érvényes elállást követően tizennégy napon belül, amennyiben termék a visszaküldési feltételeknek megfelelően visszaérkezett és amennyiben a termék megfelel a fent részletezett elállási feltételek, az Jeelham Kft visszatéríti a visszajáró összeget, csere esetén pedig lebonyolítja a választott cseretermékek a vásárlóhoz való eljuttatását.

Felhasználó ezennel kifejezetten elfogadja és beleegyezik, hogy a pénz visszatérítésre az általa igénybe vett fizetési módtól eltérő fizetési módot is alkalmazhatunk, de felhasználót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.

A pénzvisszatérítés a felhasználó nevére szóló belföldi bankszámlára történő banki átutalással 14 munkanapon belül történik. A felhasználó felel a pénz visszatérítéshez használandó bankszámlaszám az elállásról tett nyilatkozatán való hiteles és pontos közléséért. Az elállási nyilatkozatot és a termék árának visszatérítéshez szükséges bankszámla számot kizárólag emailben fogadjuk el. Email cím: koktelruhaoutlet@gmail.com


Csere

Csere esetén – amennyiben a visszaküldött termék(ek) megfelel(nek) a visszaküldés feltételeinek – a webáruházunkban elérhető ruhák közül választhat cseretermék(ek)et. A termék cseréjét emailben jelezze felénk: koktelruhaoutlet@gmail.com

Juttassa vissza a kifogásolt termék(ek)et, jelezze, hogy cserét kér, majd úgy mint egy normál megrendelés esetén, rendelje meg a kívánt cseretermék(ek)et és a megrendelés megjegyzés rovatában tüntesse fel, hogy “csere”, továbbá tüntesse fel a az eredeti megrendelés megrendelés azonosítóját, vagy a visszaküldött számla sorszámát, hogy be tudjuk azonosítani.

A visszaküldött termék(ek) vételára és az újonnan választott ruha/ruhák értéke + szállítási díja közötti különbséget utánvét formájában a cseretermék(ek) átvételekor kell megtérítenie.

A termék cseréje esetén a megrendelőt terheli a cseretermék ( választott új méret vagy  termék)  ismételt kiszállítási költsége és a cserélni kívánt termék  (eredetileg megrendelt, kiszállított termék) visszaküldésének díja is.

Szállítás:

Hasznos infó: Tisztelt Ügyfelünk!  A megrendelt termék kipostázása előtt, külön emailben értesítjük Önt a kiszállításról.
A PostaPont és Csomagautomata kiszállítási módnál, a Posta nyitvatartásától függetlenül bármikor 0-24 átveheti a megrendelt terméket/csomagot.

Fontos infó az utánvéttel rendelők számára:

Tisztelt Ügyfelünk!

Az utánvéttel házhoz vagy postán maradóként megrendelt termékek esetében az MPL futárszolgálat rendszere értesítést küld az Ön által megadott email címre, a küldemény várható kézbesítési időpontjáról. Kérjük, a terméket  5 munkanapon belül vegye át.
Az át nem vett vagy “átvételt megtagadta” jelzéssel címünkre visszaérkező küldemények postai feladási költségét  és a visszakézbesítési díjat is  a megrendelőnek kiszámlázzuk. (az Ön által megrendeléskor tudomásul vett ÁSZF értelmében)

Print Friendly, PDF & Email