Garancia

Jótállási, garanciális információk, tudnivalók

Garanciát, szavatosságot termékeinkre a hatályos vonatkozó jogszabályokban kötelezően előírtakon felül nem vállalunk. A harmadik személyek által forgalmazott, általunk közvetített megrendelés alapján vásárolt termékekre és szolgáltatásokra vonatkozóan cégünk nem vállal felelősséget.


Az elállási és felmondási jog ismertetése

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet szabályozása értelmében a Polgári Törvénykönyvben meghatározott fogyasztót az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén tizennégy napon belül a rendeletben meghatározott feltételek szerinti indokolás nélküli elállási jog illeti meg.

Olyan üzlethelyiségen kívül kötött és távollévők között kötött szerződés esetén, amely szolgáltatás nyújtására irányul, ha a fogyasztó arra vonatkozó kérését kifejezetten közölte, hogy a vállalkozás a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés teljesítését már a szerződés megkötésének napjától számított tizennégy napon belül kezdje meg, és a teljesítés megkezdődött, a fogyasztót az előzőekben meghatározott határidőn belül indokolás nélküli felmondási jog illeti meg.

Jelen tájékoztató hiányában az elállási határidő tizenkét hónappal meghosszabbodik.
A fogyasztó az elállási vagy felmondási jogát a 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet 2. mellékletében található nyilatkozat-minta felhasználásával, vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja.

Ha a fogyasztó a feltételeknek megfelelően eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul visszaküldeni a következő bekezdésben részletezett címre és módon. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi. Az elállási jog gyakorlása esetén a termék(ek) visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie.

A fogyasztó felel a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért. A fogyasztó nem gyakorolhatja elállási vagy felmondási jogát a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti, illetve termék adásvételére vonatkozó szerződés esetén olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. A fogyasztó köteles megtéríteni a vállalkozás ésszerű költségeit, ha a teljesítés megkezdését követően gyakorolja a felmondási jogát.


Elállási és felmondási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékoztató

Amennyiben a vásárlót a fentiek alapján adott szerződéstől való elállási vagy felmondási jog illeti meg és élni szeretne ezen jogával, azt a 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet 2. mellékletében található nyilatkozat-mintával, vagy más formátumú de egyértelmű, a szerződés, a visszaküldött termék(ek) és a fogyasztó hiteles beazonosítását lehetővé tevő, az elállási vagy felmondási szándékot kinyilvánító írásbeli nyilatkozatának és vele az elállással érintett termék adás-vételét igazoló eredeti számlát üzemeltető (Jeelham Kft) számára a székhelyére (2089 Telki, Búzavirág utca 17.) a termék átvételtől számított 14 napon belül való eljuttatásának útján gyakorolhatja. Ezt megteheti a visszaküldött terméket tartalmazó küldeménybe helyezve is.

Az elállás gyakorlásakor a vásárló köteles a termék(ek)et az eredeti állapotban haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszaküldeni üzemeltető székhelyére postai úton ajánlott küldeményként, vagy futárszolgálat segítségével cégünk székhelyének címére. A termék visszaküldésével párhuzamosan, írásban is (levélben vagy emailben) köteles a vásárló az elállási jogát érvényesíteni.  Email cím: jeelhamugyfelszolgalat@gmail.com Egyéb módon, vagy a vállalkozás székhelyén kívüli címre küldött csomagok átvételét nem garantáljuk. A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a vásárlót terhelik, a portósan vagy utánvéttel küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni.  A termék cseréje esetén a megrendelőt terheli a cseretermék ( választott új méret vagy  termék)  ismételt kiszállítási költsége és a cserélni kívánt termék  (eredetileg megrendelt, kiszállított termék) visszaküldésének díja is.

Hordott, használt, sérült, gyűrött, szagos, bepiszkolt vagy az eredeti új állapottól bármilyen más ok miatt eltérő állapotú ruhát, ruházati terméket, lábbelit, egyéb terméket nem áll módunkban visszavenni!

Továbbá egészségügyi okokból fehérneműt, fürdőruhát, alsóruházati termékeket szintén nem áll módunkban cserélni, visszavenni.

A termék csomagolásának és egyéb tartozékainak sérült vagy hiányos állapotban való visszaküldése esetén az ebből adódó kárt, költséget felszámoljuk a vásárlónak.

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (Például, hogy bizonyítani tudjuk, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt).

A fentiek alapján cégünk által teljesített szolgáltatás esetén a vásárló már nem gyakorolhatja az elállási vagy felmondási jogot, így például a rendelésre külföldről érkező termékek esetén, melyeknél üzemeltető csupán közvetítői szolgáltatást nyújt.

A csere esetén jóváírt, vagy visszatérítendő összeg minden esetben a feltételeknek megfelelően hozzánk visszaküldött termék(ek) számlán szereplő értékének a termék(ek) jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő esetleges értékcsökkenéssel csökkentett értéke. A teljesített szállítási és egyéb szolgáltatások eredeti díját nem áll módunkban a vásárlónak megtéríteni.

A termék(ek) visszaküldésének és – csere esetén – az újonnan választott termék(ek) szállítási/csomagolási költségét is a vásárló állja.

Amennyiben a vásárló olyan termék(ek)et küld vissza hozzánk, amely(ek) nem felel(nek) meg az eddig tárgyalt feltételeknek, illetve az elállási nyilatkozat vagy az eredeti számla hiányában nem áll módunkban sem a terméket cserélni, sem az árát visszatéríteni, sem a visszaküldött terméket saját költségünkön újra visszaküldeni a vásárlónak.

Amennyiben a vásárló ingyenes, vagy kedvezményes szállítási díjban, vagy egyéb kedvezményben részesült, abból kifolyólag, hogy a megadott értékhatár feletti értékű termék(ek)et rendelt, és ezen rendelés részét képező termék vásárlásától eláll, és ezáltal nem teljesíti a kedvezményre való jogosultság feltételeit, tehát a megtartott, vissza nem küldött termék(ek) értéke már nem éri el a kedvezményre jogosító értékhatárt, úgy a vásárló adott rendelése már nem jogosult a kedvezményre. Ez esetben az igénybe vett szállítási módhoz tartozó kedvezményes és a kedvezmény nélküli szállítási díj közötti különbséget, illetve a megrendeléskor alkalmazott kedvezményt a vásárló köteles megtéríteni, azaz a szállítási díjak különbségével, illetve a megrendeléskor alkalmazott kedvezmény mértékével csökkentett vételárat fogjuk számára visszaküldeni vagy beszámítani. Promóció keretében kedvezményesen (akár ingyenesen) a vásárló részére juttatott – és eredeti állapotában részünkre vissza nem szolgáltatott – termék, vagy szolgáltatás esetén a kedvezmény pénzbeli összegét a termék vagy szolgáltatás a promóció feltételeiben meghatározott értékét, vagy annak hiányában a piaci értékét alapul véve állapítjuk meg.

Az érvényes elállást követően tizennégy napon belül, amennyiben termék a visszaküldési feltételeknek megfelelően visszaérkezett és amennyiben a termék megfelel a fent részletezett elállási feltételek, az Jeelham Kft visszatéríti a visszajáró összeget, csere esetén pedig lebonyolítja a választott cseretermékek a vásárlóhoz való eljuttatását.

Felhasználó ezennel kifejezetten elfogadja és beleegyezik, hogy a pénz visszatérítésre az általa igénybe vett fizetési módtól eltérő fizetési módot is alkalmazhatunk, de felhasználót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.

A pénzvisszatérítés a felhasználó nevére szóló belföldi bankszámlára történő banki átutalással 14 munkanapon belül történik. A felhasználó felel a pénz visszatérítéshez használandó bankszámlaszám az elállásról tett nyilatkozatán való hiteles és pontos közléséért. Az elállási nyilatkozatot és a termék árának visszatérítéshez szükséges bankszámla számot kizárólag emailben fogadjuk el. Email cím: jeelhamugyfelszolgalat@gmail.com


Csere

Csere esetén – amennyiben a visszaküldött termék(ek) megfelel(nek) a visszaküldés feltételeinek – a webáruházunkban elérhető ruhák közül választhat cseretermék(ek)et. A termék cseréjét emailben jelezze felénk: jeelhamugyfelszolgalat@gmail.com.

Juttassa vissza a kifogásolt termék(ek)et, jelezze, hogy cserét kér, majd úgy mint egy normál megrendelés esetén, rendelje meg a kívánt cseretermék(ek)et és a megrendelés megjegyzés rovatában tüntesse fel, hogy “csere”, továbbá tüntesse fel a az eredeti megrendelés megrendelés azonosítóját, vagy a visszaküldött számla sorszámát, hogy be tudjuk azonosítani.

A visszaküldött termék(ek) vételára és az újonnan választott ruha/ruhák értéke + szállítási díja közötti különbséget utánvét formájában a cseretermék(ek) átvételekor kell megtérítenie.

A termék cseréje esetén a megrendelőt terheli a cseretermék ( választott új méret vagy  termék)  ismételt kiszállítási költsége és a cserélni kívánt termék  (eredetileg megrendelt, kiszállított termék) visszaküldésének díja is.

Szállítás:

Hasznos infó: Tisztelt Ügyfelünk!  A megrendelt termék kipostázása előtt, külön emailben értesítjük Önt a kiszállításról.
A PostaPont és Csomagautomata kiszállítási módnál, a Posta nyitvatartásától függetlenül bármikor 0-24 átveheti a megrendelt terméket/csomagot.

Fontos infó az utánvéttel rendelők számára:

Tisztelt Ügyfelünk!

Az utánvéttel házhoz vagy postán maradóként megrendelt termékek esetében az MPL futárszolgálat rendszere értesítést küld az Ön által megadott email címre, a küldemény várható kézbesítési időpontjáról. Kérjük, a terméket  5 munkanapon belül vegye át.
Az át nem vett vagy “átvételt megtagadta” jelzéssel címünkre visszaérkező küldemények postai feladási költségét  és a visszakézbesítési díjat is  a megrendelőnek kiszámlázzuk. (az Ön által megrendeléskor tudomásul vett ÁSZF értelmében)