Szállítás

Szállítási információk

Kérjük, hogy a számlázási és szállítási adatait a gyors és precíz kiszállítás érdekében pontosan adja meg.

Termékeinket házhoz szállíttatjuk vagy eljuttatjuk az Ön által megjelölt Postára, PostaPontra vagy Posta Csomagautomatába!

Kiszállítási idő: a fizetési módtól függően (megjegyzés: banki utalás esetén csak a megrendelt termék összegének beérkezését követően kezdjük meg a kiszállítást) minden termék esetében a termék adatlapon jelöljük.


Webshopunkban az alábbi kiszállítási módok közül választhat:

  • MPL Futárszolgálattal házhoz (belföldre bárhová): 1200 Ft
  • Postára (2550 helyre országosan): 990 Ft
  • PostaPontra (125 MOL töltőállomásra és 268 Coop üzletbe országosan): 990 Ft
  • Posta Csomagautomatába (50 automatába országosan): 990 Ft
  • A nem az Értékesítő hibájából eredő termékcsere szállítási díja egységesen: 990 Ft

PostaPont logóPosta Csomagautomata

 

 

 

 

 


Szállítás lebonyolítása:

A házhozszállítást vagy átvevőhelyre (Posta, PostaPont, Posta Csomagautomata) történő kiszállítást, üzleti partnerünk a Magyar Posta, illetve annak logisztikai részlege az MPL végzi.

Magyar Posta és MPL logó

Az értékbiztosított küldemény miután részünkről átadásra került a kiszállításért felelős partnerünk részére, 1-3 munkanapon belül (általában 1 napon belül) kerül kikézbesítésre.

A házhozszállítás jellemzően reggel 8 és délután 5 óra között történik, ezért kérjük, hogy rendelése során olyan címet adjon meg, ahol ebben az időszakban át tudja venni/vetetni a küldeményt.

Ha a feltüntetett időpont (reggel 8 és délután 5 óra között) vagy a kötöttség (a házhozszállítás időpontjában a megrendelőnek vagy meghatalmazottjának a kiszállítási címen kell tartózkodnia) nem felel meg Önnek, akkor válassza ki helyette az Önnek leginkább megfelelő Posta vagy PostaPont valamelyikét, amelyek esetében a nyitva tartási időn belül bármikor (de még a kézbesítés napját követően maximum 10 napig) kényelmesen átveheti küldeményét, vagy válasszon egyet az éjjel-nappal (0-24 óra) is működő Posta Csomagautomatákból.

Tájékoztató (házhozszállítás): a házhozszállítás során az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Sikertelen egyeztetés esetén az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.


Szállító adatai:

  • Név: MPL Futárszolgálat
  • Ügyfélszolgálat telefonos elérhetősége: 06 1 767 8282
  • Ügyfélszolgálati időszak: hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00 óráig; csütörtökön 08:00-20:00 óráig
  • Ügyfélszolgálat email elérhetősége: ugyfelszolgalat@posta.hu
  • Levélcím: Magyar Posta Zrt. Ügyfélszolgálati Igazgatóság; 3512 Miskolc
  • Fax: 06 46 320 136

PostaPont partner logó

 

 

 


Küldemény nyomkövetés:

Az MPL információt ad a küldemény feladásáról, kézbesítéséről, kézbesíthetetlenségi okáról vagy letétbe helyezéséről. A nyomkövetés szolgáltatás az alábbi linken érhető el: Nyomkövetés (weben keresztül) | Nyomkövetés (applikáción keresztül)


Miért érdemes MOL vagy Coop PostaPontra rendelnie?

  • Mert a legtöbb MOL PostaPont napi 24, a Coop PostaPontok többsége pedig 12 órában nyitva tart, így a munka előtt és után is elhozhatja a csomagját. Itt megnézheti, hogy Önnek melyik esik útba: PostaPont kereső
  • SMS-ben vagy e-mailben értesítve lesz a küldemény érkezéséről, ahogy Ön szeretné.
  • Csomagját 10 munkanapig megőrzik – ez időn belül akkor megy érte, amikor akar.
  • Az átvételi pontok könnyen megközelíthetőek.
  • A MOL kutakon a parkolás egyszerű és ingyenes.
  • A MOL PostaPontokon és a Coop PostaPontok nagy részében bankkártyával is fizethet.

Tájékoztató (kiszállítás MOL PostaPontra vagy Coop PostaPontra): a PostaPontra címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely a feladó megjelölése szerint 10 munkanap lehet. A csomag átvétele a MOL helyszínek esetén a hét minden napján, a Coop üzletek esetén hétfőtől-szombatig lehetséges.


Miért érdemes Postára rendelnie?

  • Mert országosan 2550 helyen, így akár a legtávolabbi településen is átveheti a csomagját. Itt megnézheti, hogy Önnek melyik esik útba: Posta kereső
  • Csomagját 10 munkanapig megőrzik – ez időn belül akkor megy érte, amikor akar.
  • A csomagja felvételét összekötheti más postai ügyeinek intézésével.
  • Nem kell otthon várakoznia, vagy mást megkérnie a csomag átvételére.

Tájékoztató (kiszállítás Postára): a Postán maradóként, PostaPontra címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely a feladó megjelölése szerint 10 munkanap lehet. A Postán maradóként feladott küldemények átvétele a posták nyitvatartási idejében, akár hétvégén is lehetséges. Időérzékeny küldemény esetén különösen kedvező, hogy 186 postára – külön díj felszámítása nélkül – szombaton is kiszállításra kerülnek a csomagok, így akár a pénteki munkanapokon, 1 munkanapos időgaranciával feladott csomagok szombati átvétele is biztosított ezeken a helyszíneken.


Miért érdemes Posta Csomagautomatába rendelnie?

  • Mert a Posta Csomagautomaták a nap 24 órájában, országszerte hozzáférhetőek. Itt megnézheti, hogy Önnek melyik esik útba: Posta Csomagautomata kereső
  • SMS-ben értesítve lesz a küldemény érkezéséről.
  • Az átvétel miatt nem kell kitérőt tennie, hiszen a Posta Csomagautomaták többsége bevásárlóközpontok parkolóiban, forgalmas helyeken vannak elhelyezve.
  • A rendelését bármikor egyszerűen és gyorsan átveheti.
  • Nem kell a munkahelyén vagy otthon átvennie a rendelését.

Tájékoztató: automatára címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag érkezéséről és az átvételi határidőről, mely az SMS kézbesítését követő 2 munkanap. A legtöbb automata a hét minden napján, 0-24 órában hozzáférhető. A csomag az üzenetben kapott azonosító kóddal, várakozás nélkül kivehető az automatából. Amennyiben a csomag árufizetés szolgáltatással került feladásra, a csomag átvételéhez a címzettnek az automatánál bankkártyával kell rendeznie az árufizetés összegét. A küldemény rekesze a fizetést követően nyílik.

Ha a csomagot a 2 munkanapos határidő alatt nem vették át, a küldeményt beszállítják a postára. Ekkor a címzett SMS-ben vagy e-mail-ben újabb tájékoztatást kap arról, hogy csomagja mely postán került elhelyezésre és azt meddig veheti át (a feladó megjelölése szerint 10 munkanap áll rendelkezésére).

Fontos: az SMS-ben kapott egyedi átvételi (azonosító) kódot ne ossza meg senkivel!


Hogyan vehetem át a csomagot a Posta Csomagautomatából?


Ügyfélszolgálatunk mindenben készséggel áll rendelkezésére!

  • | Telefon: + 36 30 235 9700
  • | Email: info@koktelruhaotlet.hu