Szállítás

SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK 


Kiszállítási idő: 3-5 munkanap.  a fizetési módtól függően (megjegyzés: banki utalás esetén csak a megrendelt termék összegének beérkezését követően kezdjük meg a kiszállítást)

Webshopunkban az alábbi kiszállítási módok közül választhat:

 

PostaPont logóPosta Csomagautomata

Magyar Posta és MPL logó

 

 

 

Termékeinket házhozszállíttatjuk vagy eljuttatjuk az Ön által megjelölt Postára, PostaPontra vagy Posta Csomagautomatába!

Árainkat a 2023-as Magyar Posta drasztikusan megemelkedett áraihoz igazítottuk. Az utánvét esetében a Magyar Posta felénk kiszámlázott házhoz szállítási költségének egy részét átvállaljuk ügyfeleinktől.

Jelenleg termékeinket 4 féle módon juttatjuk el Önökhöz:

  • Posta Ponton átvétel (Postán maradó, Csomagautomata, Posta Pont átvevőhelyeken. Bankkártyás fizetés vagy Banki utalás esetén) és  Posta Ponton utánvéttel: 1600 Ft.      
  • Házhozszállítás – Bankkártyás fizetés vagy Banki utalás esetén: 1500 Ft.
  • Házhozszállítás  utánvéttel: 1800 Ft.
  • Személyes átvétel esetén Budapesten: 4500.- Ft-os díjat számítunk fel.    A személyes átvétel során munkatársunk a megrendelt terméket az Ön által megadott budapesti címen (lakhely vagy munkahely) személyesen átadja Önnek, akár ruhapróbával egybekötve. 

 

Termékcsere szállítási díja Postára  (Postán maradóként: 5 napig átvehető)  egységesen: 2000.- Ft


Hasznos infó: A megrendelt terméke(ke)t személyesen szeretné átvenni és felpróbálni? 

Budapesten erre is van lehetősége: előzetes időpont egyeztetés alapján az Ön otthonában vagy munkahelyén, a megrendelése leadása után akár 1-3 napon belül. Hétfő és szombat között van lehetőség az előzetesen websopban megrendelt ruha átvételére és próbájára. Időpont egyeztetésben rugalmasak vagyunk.

Hogyan zajlik a személyes átadás?   

Személyes átvétel menete: 

1. lépésben: megrendelés leadása a webshopban.  A raktárkészleten lévő termékekből tudjuk biztosítani a ruhapróbát/ személyes átadást.  Abban az esetben, ha több féle fazont, méretet, szín szeretne személyesen átvenni és felpróbálni, kérjük csak egy termékre adja le a megrendelését és a megjegyzés rovatban tüntesse fel a további megpróbálni kívánt termék nevét, méretét és színét. (pl: Jane, sötétkék XL méret). A megjegyzés rovat  itt található:  “Pénztár” menüpont/ jobb oldalán ” Szállítás másik címre? ” Vásárlói megjegyzés a rendeléssel, szállítással” 

2. lépésben:  a megrendelésében az Ön által feltüntetett telefonszámon munkatársnőm 48 órán belül felhívja Önt és Budapesten időpontot, helyszín egyeztetnek a termékátvételre.  

3. lépésben: A termék átvétele Budapesten (fizetés helyszínen utalással is lehetséges. A ruhapróba során  kiválasztott terméket azonnal átadjuk Önnek.  A személyes átvétel költségét: 2.500.- Ft – mely tartalmazza: a munkatárs órabérét és benzinköltségét. Ezt az összeget a meghiusúlt  ( bármilyen okból kifolyólag mégsem kerül sor  adás- vételre)  a helyszínen  kiszámlázzuk, tekintetettel arra, hogy  a személyes átadás/ ruhapróba, egy extra kényelmi szolgáltatás a cégünk részéről. 

A személyes átvételre időpont egyeztetés illetékese: Kelemen Laura T: + 36 30 -946-4956 

Időpont egyeztetés a webshopon keresztül megrendelt termék átvételére az ügyfélszolgálaton is kérhet.  Irj nekünk: jeelhamugyfelszolgalat@gmail.com.


  • MPL extra szolgáltatásait ajánljuk figyelmébe: Az alap szállítási díjon felül  minden extra MPL szolgáltatás esetében: 500.- Ft -os díjat számolunk fel az alap szállítási költségen felül. 

 

az 1 munkanapos időgaranciát, ha azt szeretné, hogy másnapra biztosan megérkezzen a küldeménye, ezzel garantáljuk az 1 napos szállítást. 

 

az időablakos kézbesítést a kijelölt településeken, ha Önnek nem mindegy, hogy mikor érkezik küldeménye, hiszen ezzel 2, 3 vagy 4 órás időintervallumot is kijelölhet.

szombati kézbesítést a nagyobb településeken, ha még pénteken beesett egy váratlan hétvégi programja és a megrendelt termék nem várhat hétfőig.

 

 


Honnan tudhatom, hogy a rendelésem kiszállításra került?

Miután a rendelését feldolgoztuk és átadtuk a futárszolgálatnak, a rendelése azonnal jóváhagyásra kerül, amelyről e-mailt kap a megrendelésben megadott e-mail címére.

Tipp: amennyiben gmail-os e-mail címmel rendelkezik előfordulhat, hogy a tőlünk küldött e-mail a “Promóciók” fül alá érkezik.

Hogyan értesülök a kiszállításról?

Miután a rendelését átadtuk a futárszolgálatnak, és részünkről jóváhagyásra került, erről tájékoztató e-mailt kap a megrendelésben megadott e-mail címére, illetve sms-t, várhatóan az átadás utáni következő munkanapon az MPL futárszolgálat részéről.

Megjegyzés: amennyiben a rendelésének kiszállítását Postára, PostaPontra, vagy Posta Csomagautomatába kérte, az MPL futárszolgálat részéről, még külön e-mailben és sms-ben is értesülni fog, amikortól a küldemény átvehető az adott átvevőponton.

Tipp: amennyiben gmail-os e-mail címmel rendelkezik előfordulhat, hogy a tőlünk küldött e-mail a “Promóciók” fül alá érkezik.

Fontos tudnia az utánvéttel rendelt termékek esetében, hogy az át nem vett vagy “átvételt megtagadta” jelzéssel címünkre visszaérkező küldemények postai feladási költségét  és a visszakézbesítési díjat is  a megrendelőnek kiszámlázzuk. (az Ön által megrendeléskor tudomásul vett ÁSZF értelmében) 


Fontos infó az utánvéttel rendelők számára:

Tisztelt Ügyfelünk!

  • A megrendelt termék kipostázása előtt, külön emailben értesítjük Önt a kiszállításról.
    A PostaPont és Csomagautomata kiszállítási módnál, a Posta nyitvatartásától függetlenül bármikor 0-24 átveheti a megrendelt terméket/csomagot.
  • Az utánvéttel házhoz vagy postán maradóként megrendelt termékek esetében az MPL futárszolgálat rendszere értesítést küld az Ön által megadott email címre, a küldemény várható kézbesítési időpontjáról. Kérjük, a terméket  5 munkanapon belül vegye át.
  • Az át nem vett vagy “átvételt megtagadta” jelzéssel címünkre visszaérkező küldemények postai feladási költségét  és a visszakézbesítési díjat is  a megrendelőnek kiszámlázzuk. (az Ön által megrendeléskor tudomásul vett ÁSZF értelmében) 

Részletes szállítási információk

POSTAI KÖLTSÉGEK ELSZÁMOLÁSA: Termékeinket házhoz szállíttatjuk vagy eljuttatjuk az Ön által megjelölt Postára.

Kiszállítási idő: a fizetési módtól függően (megjegyzés: banki utalás esetén csak a megrendelt termék összegének beérkezését követően kezdjük meg a kiszállítást) minden termék esetében a termék adatlapon jelöljük.  Termékeinket saját magyarországi raktárkészletről szállítjuk, így a  “raktáron lévő” jelzéssel ellátott ruhákat 5-7 munkanapon belül kiszállítjuk. 


Szállítás lebonyolítása:

A házhozszállítást vagy átvevőhelyre (Posta, PostaPont, Posta Csomagautomata) történő kiszállítást, üzleti partnerünk a Magyar Posta, illetve annak logisztikai részlege az MPL végzi.

Az értékbiztosított küldemény miután részünkről átadásra került a kiszállításért felelős partnerünk részére, 1-3 munkanapon belül (általában 1 napon belül) kerül kikézbesítésre.

A házhozszállítás jellemzően reggel 8 és délután 5 óra között történik, ezért kérjük, hogy rendelése során olyan címet adjon meg, ahol ebben az időszakban át tudja venni/vetetni a küldeményt.

Ha a feltüntetett időpont (reggel 8 és délután 5 óra között) vagy a kötöttség (a házhozszállítás időpontjában a megrendelőnek vagy meghatalmazottjának a kiszállítási címen kell tartózkodnia) nem felel meg Önnek, akkor válassza ki helyette az Önnek leginkább megfelelő Posta vagy PostaPont valamelyikét, amelyek esetében a nyitva tartási időn belül bármikor (de még a kézbesítés napját követően maximum 10 napig) kényelmesen átveheti küldeményét, vagy válasszon egyet az éjjel-nappal (0-24 óra) is működő Posta Csomagautomatákból.

]Tájékoztató (házhozszállítás): a házhozszállítás során az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Sikertelen egyeztetés esetén az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.


Szállító adatai:

  • Név: MPL Futárszolgálat
  • Ügyfélszolgálat telefonos elérhetősége: 06 1 767 8282
  • Ügyfélszolgálati időszak: hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00 óráig; csütörtökön 08:00-20:00 óráig
  • Ügyfélszolgálat email elérhetősége: ugyfelszolgalat@posta.hu
  • Levélcím: Magyar Posta Zrt. Ügyfélszolgálati Igazgatóság; 3512 Miskolc
  • Fax: 06 46 320 136

Küldemény nyomkövetés:

Az MPL információt ad a küldemény feladásáról, kézbesítéséről, kézbesíthetetlenségi okáról vagy letétbe helyezéséről. A nyomkövetés szolgáltatás az alábbi linken érhető el: Nyomkövetés (weben keresztül) | Nyomkövetés (applikáción keresztül)

Miért érdemes MOL vagy Coop PostaPontra rendelnie?

  • Mert a legtöbb MOL PostaPont napi 24, a Coop PostaPontok többsége pedig 12 órában nyitva tart, így a munka előtt és után is elhozhatja a csomagját. Itt megnézheti, hogy Önnek melyik esik útba: PostaPont kereső
  • SMS-ben vagy e-mailben értesítve lesz a küldemény érkezéséről, ahogy Ön szeretné.
  • Csomagját 10 munkanapig megőrzik – ez időn belül akkor megy érte, amikor akar.
  • Az átvételi pontok könnyen megközelíthetőek.
  • A MOL kutakon a parkolás egyszerű és ingyenes.
  • A MOL PostaPontokon és a Coop PostaPontok nagy részében bankkártyával is fizethet.

Tájékoztató (kiszállítás MOL PostaPontra vagy Coop PostaPontra): a PostaPontra címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely a feladó megjelölése szerint 10 munkanap lehet. A csomag átvétele a MOL helyszínek esetén a hét minden napján, a Coop üzletek esetén hétfőtől-szombatig lehetséges.


Miért érdemes Postára rendelnie?

  • Mert országosan 2550 helyen, így akár a legtávolabbi településen is átveheti a csomagját. Itt megnézheti, hogy Önnek melyik esik útba: Posta kereső
  • Csomagját 10 munkanapig megőrzik – ez időn belül akkor megy érte, amikor akar.
  • A csomagja felvételét összekötheti más postai ügyeinek intézésével.
  • Nem kell otthon várakoznia, vagy mást megkérnie a csomag átvételére.

Tájékoztató (kiszállítás Postára): a Postán maradóként, PostaPontra címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely a feladó megjelölése szerint 10 munkanap lehet. A Postán maradóként feladott küldemények átvétele a posták nyitvatartási idejében, akár hétvégén is lehetséges. Időérzékeny küldemény esetén különösen kedvező, hogy 186 postára – külön díj felszámítása nélkül – szombaton is kiszállításra kerülnek a csomagok, így akár a pénteki munkanapokon, 1 munkanapos időgaranciával feladott csomagok szombati átvétele is biztosított ezeken a helyszíneken.

Miért érdemes Posta Csomagautomatába rendelnie?

  • Mert a Posta Csomagautomaták a nap 24 órájában, országszerte hozzáférhetőek. Itt megnézheti, hogy Önnek melyik esik útba: Posta Csomagautomata kereső
  • SMS-ben értesítve lesz a küldemény érkezéséről.
  • Az átvétel miatt nem kell kitérőt tennie, hiszen a Posta Csomagautomaták többsége bevásárlóközpontok parkolóiban, forgalmas helyeken vannak elhelyezve.
  • A rendelését bármikor egyszerűen és gyorsan átveheti.
  • Nem kell a munkahelyén vagy otthon átvennie a rendelését.

Tájékoztató: automatára címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag érkezéséről és az átvételi határidőről, mely az SMS kézbesítését követő 2 munkanap. A legtöbb automata a hét minden napján, 0-24 órában hozzáférhető. A csomag az üzenetben kapott azonosító kóddal, várakozás nélkül kivehető az automatából. Amennyiben a csomag árufizetés szolgáltatással került feladásra, a csomag átvételéhez a címzettnek az automatánál bankkártyával kell rendeznie az árufizetés összegét. A küldemény rekesze a fizetést követően nyílik.

Ha a csomagot a 2 munkanapos határidő alatt nem vették át, a küldeményt beszállítják a postára. Ekkor a címzett SMS-ben vagy e-mail-ben újabb tájékoztatást kap arról, hogy csomagja mely postán került elhelyezésre és azt meddig veheti át (a feladó megjelölése szerint 10 munkanap áll rendelkezésére).

Ügyfélszolgálatunk mindenben készséggel áll rendelkezésére! Email: koktelruhaoutlet@gmail.com

Print Friendly, PDF & Email
0
    0
    Kosaram
    Üres a kosárVissza a webshophoz
      Calculate Szállítás
      Kupon érvényesítése